»Če se ozremo na produkcijo preteklih dveh sezon, predvsem sezone 2020/21, ki so jo vladni protikoronski ukrepi skoraj povsem onemogočili, lahko zlahka ugotovimo, da brez tehničnega znanja, pridobljenega v zelo kratkem času, marsikdaj tako rekoč sproti, vsebine, ki jih je Drama ustvarjala, ne bi mogle do osamljenih, v domove zaprtih gledalcev. Pa tudi predstave, odigrane v živo, nikakor ne bi mogle blesteti v vsej svoji polnosti in izjemnosti, če ne bi za umetniškim delom predstave stal tako stabilen tehnični steber. In kar je najbolj navdihujoče: videti je, da tehničnemu sektorju zahtevne odrske inscenacije predstavljajo le izzive, skozi katere se mojstrijo in s tem obetajo še boljši gledališki jutri.«
»Idiomatic je bolj gledališki laboratorij kot 'navadna' gledališka predstava: ne gre za gledališki dogodek kot tak, temveč tega zgolj izkorišča za testiranje učinkovitosti prevajalske tehnološke inovacije Idiomatic.«
»Letos me še posebej veseli, ker trenutno ne nastopam v predstavah v Drami, tako da lahko dejansko uporabim svojo akreditacijo in si celo ogledam nekaj filmov.«
»Tuje gledališke skupine so že vrsto let opozarjale, da so gostovanja, ki so pomemben del Borštnikovega srečanja, mnogo lažje izvedljiva v času ob koncu gledališke sezone. In tudi slovenska gledališča so bolj naklonjena temu terminu, ker ne posega v čas, ko pripravljajo drugo premiero v sezoni, kar se je dogajalo jeseni, ampak se festival zgodi ob izteku gledališke sezone, ko lažje načrtujejo gostovanja in svojo prisotnost na festivalu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju